پاورپوینت کاربرد فناوری های نوین
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-کاربرد-فناوری-های-نوین
پاورپوینت کاربرد فناوری های نوین
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 26575
قیمت: 23000 تومان

بخشی از متن:
کاربرد فناوری های نوین (هنرستان) مخصوس اساتید و دانشجویان و معلمان و دانش آموزان عزیز می باشد . با تصاویر بسیار زیبا و نکات کلیدی و کاربردی
فهرست کلی
پودمان 1 : سواد فناورانه
پودمان 2 : فناوری اطلاعات و ارتباطات
پودمان 3 : فناوری های هم گرا و مواد نوترکیب
پودمان 4 : انرژی های تجدیدپذیر
پودمان 5 : از ایده تا محصول
تعریف و تأثیرات سواد فناورانه
با توجه به مطالب فوق می توان گفت سواد فناورانه مجموعه ای از دانش، تجربه و مهارت است که به ما کمک می کند مزایا و خطرات یک فناوری را بشناسیم و به صورت عالمانه و محتاطانه از آن استفاده کنیم. افرادی که سواد فناورانه دارند نسبت به پیدایش فناوری های جدید و استفاده و به کارگیری آن عالمانه برخورد می کنند و در رفتارشان افراط و تفریط دیده نمی شود. این سواد در فکر و عمل آنان تأثیراتی خواهد داشت که برخی از آنها در تصویر زیر آمده است.

کاربرد فاوا در کشاورزی
سنجش از دور، پایش تغییرات آب وهوا و توسعه مزارع هوشمند، از کاربردهای فاوا در بخش می توان تغییرات زیست محیطی منطقه که » سنجش از دور « کشاورزی هستند. به وسیله موجب تأثیرات مثبت یا منفی بر محصولات کشاورزی می شود را بررسی و با برنامه ریزی مناسب باعث تولید محصولات در حالت بهینه شد. ربات های هوشمند می توانند سطح مزرعه را بررسی کرده و اطلاعاتی درباره رطوبت، آفات گیاهی و رشد محصول و غیره به کشاورز گزارش کنند. بررسی و تحلیل این اطلاعات و تصمیم گیری بر اساس آنها می تواند کیفیت محصولات کشاورزی را افزایش دهد.
اینترنت اشیا

اینترنت اشیا این امکان را ایجاد می کند تا اطلاعات از اشیا جمع آوری و پردازش شود. خانه های هوشمند با تحلیل میزان رفت و آمد، سنجش نور، دما و کنترل لوازم خانگی سعی می کنند تا مصرف انرژی بهینه باشد. این خانه ها می توانند اطلاعات مربوط به خرید موارد مورد نیاز را برای خانه، به تلفن همراه بفرستند. یک درخت که به اینترنت متصل است به همراه سیستم آبیاری خودکار، و حسگر میزان نور آفتاب، می تواند امکان آبیاری و کود دادن خودکار را برای درختان فراهم کند و یا در زمان مورد نیاز از طریق برنامۀ موجود در تلفن همراه به کاربر اطلاع دهد. بسیاری ازئاشیا و وسایل محیط پیرامون که بتوانند به شبکۀ اینترنت متصل شده و توسط برنامه هائو نرم افزارها (موجود در کامپیوتر، تلفن همراه و غیره)کنترل و مدیریت شوند را می توان (اینترنت اشیا) نامید.
نانو ساختارهای کربنی
کربن یکی از عناصر شگفت انگیز طبیعت است و کاربردهای متعدد آن در زندگی بشر، به خوبی این نکته را تأیید می کند. اتم های کربن با پیوندهای کووالانسی که پیوندی قوی و محکم است به یکدیگر متصل شده اند. ساختارهای کربنی در شیمی، گسترۀ وسیعی از تنوع را به خود اختصاص داده اند که این گستردگی به دلیل شیمیِ خاص اتم های کربن است. با توجه به آنچه در شیمی پایۀ دهم آموخته اید، نانو ساختارهای کربنی به سه گروه پرکاربرد گرافن، نانو لوله های کربنی و فولرن تقسیم می شوند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: نانو ,تکنولوژی ,ict ,کاربرد فناوری نوین ,فناوری ,فناورانه ,زیست ,فاوا,پاورپوینت کاربرد فناوری های نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: