راز قانون جذب
نوشته شده توسط : علی محمد
راز-قانون-جذب
راز قانون جذب
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 537
قیمت: 17000 تومان

بخشی از متن:
آنچه در دل می‌پروریم را به سمت خود جذب می‌کنیم ، هر گونه شرایط ، هر شخص و هر موقعیتی را که به سوی خود فرا می‌خوانیم و تجربه می‌نماییم ، همان چیزی است که در درون ماست . آیا می‌توانید نظامی شکوهمندتر از این را مسألت کنید ؟ زندگی شما پژواکی از درون شماست و آنچه درون دارید ، هماره تحت اختیار شماست . بر مبنای قانون جذب ، شما همان اموری را به زندگی تان جذب خواهید کرد که بر آنها متمرکز می شوید.

قانون جذب رازی در خود دارد و آن اینکه اگر انرژی و توجه تان را برای هر امری صرف کنید ؛ همان را جذب زندگی تان خواهید کرد . اگر بر امور مثبت و بر خوبی ها متمرکز بمانید ؛ به طور خودکار ، اموری مثبت و خوبی های بیشتری را جذب زندگی تان می کنید و اگر بر امور منفی و بر کمبودها متمرکز شوید ؛ همان ها را جذب زندگی تان خواهید کرد . تمام چیزهایی که وارد زندگی شما می شوند با قانون جاذبه وارد شده اند . تمام چیزهایی که شما در ذهن دارید به طرف خود جذب می کنید .

با خواندن این کتاب درک خواهی کرد که چرا و چطور این اتفاق می افتد. قانون جذب ، رازی است برای بیشتر بدست آوردن آنچه که می خواهید و کمتر جذب کردن آنچه که نمی خواهید.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: راز قانون جذب,قانون جذب,راز,کتاب الکترونیکی راز قانون جذب,کتاب راز قانون جذب,دانلود کتاب ,دانلود,دانلود راز قانون جذب ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: