شبیه سازی هیدروژنراتور قطب برجسته متصل به شبکه¬ی بینهایت، خطای اتصال کوتاه تکفاز، تحلیل عملکرد ژنرا
نوشته شده توسط : علی محمد
شبیه-سازی-هیدروژنراتور-قطب-برجسته-متصل-به-شبکه¬ی-بینهایت-خطای-اتصال-کوتاه-تکفاز-تحلیل-عملکرد-ژنرا
شبیه سازی هیدروژنراتور قطب برجسته متصل به شبکه¬ی بینهایت، خطای اتصال کوتاه تکفاز، تحلیل عملکرد ژنرا
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: Docx_ rar
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 7693
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:

شرایط حالت کار دائمی ماشین مورد نظر که به عنوان شرایط اولیه باید در نظر گرفته شود محاسبه شده است، تمامی این مقادیر باید به عنوان شرایط اولیه اعمال شود تا راه اندازی ماشین حذف و به صورت کار دائمی مستقیما با شبکه سنکرون شود. به این صورت نوسانات اولیه حذف و به راحتی خطا را آزمایش میکنیم.

ابتدا نشان می دهیم که با توجه به شرایط کار دائمی که محاسبه شد و وارد کردن آنها در معادلات توانستیم ماشین را ابتدا با شبکه بینهایت سنکرون کرده سپس در لحظه ای که ران می کنیم مثل این است که ماشین به دور سنکرون رسیده را به شبکه کلید می زنیم، برای اینکه کاملا نوسانات راحذف کنیم حتی شرایط اولیه زاویه قدرت نیز محاسبه شده و به همین صورت شارهای پییوندی در ثانیه، به این صورت ماشین پس از مدت زمان بسیار کوتاهی کمتر از 0.1 ثانیه به حات کار دائمی رسیده و میتوانیم انواع خطا را روی آن تست کنیم.
در زیر شکل موج مربوط به دلتا و سرعت را مشاهده می کنیم، همانطور که گفتیم چون شرایط اولیه محاسبه شده بود این پارامتر ها بسیار نزدیک مقدار پایدار هستند و به سرعت به مقدار ثابتی رسیده-اند.اندک اختلافی که بین محاسبات و مشاهدات حاصل از شبیه سازی وجود دارد به دلیل خطای محاسباتی و خطای شبیه سازی است که این مقدار بسیار ناچیز است، در حد 0.001 پریونیت، و به خاطر اینکه بسیار زوم شده روی شکل ها قابل مشاهده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: شبکه ی بینهایت,گشتاور الکترو مغناطیسی,اشباع,شبیه سازی هیدروژنراتور قطب برجسته متصل به شبکه ی بینهایت,خطای اتصال کوتاه تکفاز, تحلیل عملکرد ژنراتور ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: