فنون آشپزی آسان
نوشته شده توسط : علی محمد
فنون-آشپزی-آسان
فنون آشپزی آسان
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 303
حجم فایل: 5496
قیمت: 40000 تومان

بخشی از متن:
غذاهای ایرانی، جزو غنی ترین و متنوع ترین غذاهای دنیا هستند. در کمتر کشوری میتوان این میزان تنوع طعم و مزه و چاشنی را پیدا کرد. به همین دلیل، آشپزی ایرانی نیز جزو سخت ترین آشپزی هاست. وآشپزی یکی از کارهای جذاب و در عین حال سخت است که در آن باید ذوق و هنر خود را بکار ببندید تا بتوانید دیگران را راضی نمایید که آشپزی شما واقعا خوب است، البته در اینکار بیشتر خانم ها ذوق خود را نشان می دهد و همیشه دنبال جدیدترین روش های پخت و پز هستند تا آشپزی خود را همیشه به روز کنند .. استفاده از ابزار مختلف و همچنین خوراکی های مختلف در غذا باعث ایجاد حس هیجان و شادی و میل بیشتر به غذا میشود. شما میتوانید با استفاده از ذوق و هنر خود غذای رنگارنگ و زیبایی تهیه کنید که همه از دیدن و خوردن آن لذت ببرند، امااین به تنهایی کافی نمی باشد.آشپزی خوب اسراری دارد که لازم است اصول صحیح آن را بدانید . سرآشپز ها این نکته ها را رعایت می کنند و به همین دلیل آشپزی بی عیب و نقصی دارند .

همیشه یکسری نکات و فوت و فن هایی برای پخت و پز وجود دارد که قطعا هر آشپزی روزی به آن ها نیاز پیدا می کند. نکاتی که آشپزی را برای عاشقانش دوست داشتنی تر و دل چسب تر می کند.


فوت و فن هایی که در این کتاب می خوانید، مواردی است که سرآشپزهای باتجربه از کشورهای مختلف گفته اند. سرآشپزهای معروف این نکته‌ها را رعایت می‌کنند و به همین دلیل آشپزی آن‌ها همیشه مثال زدنی است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: فنون آشپزی آسان, دانلود, دانلود کتاب , دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب فنون آشپزی ساده, دانلود کتاب الکترونیکی فنون آشپزی آسان, دانلود کتاب فنون آشپزی آسان,کتاب آشپزی, آشپزی, فنون آشپزی, فوت و فن آشپزی, فوت و فن های آشپزی, فوت و فن آشپزی ساده, ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: