پروژه spss آماده به همراه تحلیل داده ها و داده های خام
نوشته شده توسط : علی محمد
پروژه-spss-آماده-به-همراه-تحلیل-داده-ها-و-داده-های-خام
پروژه spss آماده به همراه تحلیل داده ها و داده های خام
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ZIP
تعداد صفحات: 240
حجم فایل: 107
قیمت: 3700 تومان

بخشی از متن:
توضیحات محصول
ویژه تمرین های دانشگاهی و کارهای کلاسی
در این پروژه از ۲۴۰ نمونه استفاده شده و از پرسش نامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی و مقیاس خانواده اصلی جهت جمع آوری دیتا استفاده شده است.

به منظور آزمون فرضیه های پژوهش، از روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون به روش ساده با استفاده از نرم افزار ۲۲- SPSS به کار گرفته شده است.
هر یک از جداولی که در این زمینه آمد بیانگر آزمون فرضیات در خصوص پیش بینی کیفیت زندگی زوجین براساس ارزیابی میزان سلامت و صمیمیت ادراک شده در خانواده اصلی زوجین بود.
قبل از بررسی آزمون ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون، آنچه که باید درنظر گرفته شود، مباحث مربوط به رعایت کردن و بررسی کردن مفروضه های آماری است.
پیش فرض نرمال بودن توزیع نمرات گروه های نمونه در جامعه یکی از پیش فرض های استفاده از آزمون های پارامتریک، فرض نرمال بودن توزیع نمرات نمونه در جامعه است. اساس این پیش فرض بر آن است که فرض می شود توزیع نمرات گروه نمونه در جامعه نرمال بوده و اگر در نمونه کجی و کشیدگی حاصل شده، به خاطر انتخاب تصادفی افراد بوده است.
پیش فرض نرمال بودن در صورتی رد می شود که احتمال تصادفی بودن تفاوت میان توزیع گروه نمونه و توزیع نرمال بودن نمرات در جامعه کمتر از ۰۵/۰ گردد. در این پژوهش برای آزمودن این فرضیه از آزمون ( K-S) یا (کولموگروف – اسمیرنوف)استفاده گردید. نتایج این آزمون برای فرضیه های پژوهش در جداول ۴-۳ ارائه شده است.

بخشی از این پروژه:
پژوهش حاضر به «پیش بینی کیفیت زندگی زوجین براساس ارزیابی میزان سلامت و صمیمیت ادراک شده در خانواده اصلی زوجین» پرداخته است. در این فصل به بررسی نتایج حاصل از نمونه ۲۴۰ نفری(۱۲۰ زوج) که بوسیله پرسشنامه کیفیت زندگی سازمان بهداشت جهانی و مقیاس خانواده اصلی (F0S) مورد ارزیابی قرار گرفته اند، پرداخته ایم، داده های توسط نرم افزار۲۲- SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و جداول داده های آماری در دو سطح (الف) توصیفی و (ب) استنباطی ارائه شد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: spss,پروژه spss,تحلیل داده,داده های خام ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: