پاورپوینت هرم صلح فاستر
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-هرم-صلح-فاستر
پاورپوینت هرم صلح فاستر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 4928
قیمت: 9900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت هرم صلح فاستر ، در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
 لرد نورمن فاستر (Norman Foster) معمار 70 ساله، تا به حال خالق آثاری جسورانه در مقیاس جهانی، از برج پر سرو صدای خیار شوری (Gherkin) در لندن گرفته تا فرودگاه جدید پکن (بزرگترین محوطه ساختمانی حال حاظر جهان)، بوده است؛ وی همچنین طراح بلند ترین برج جهان که هرگز ساخته نشد نیز هست.... اما هیچکدام از آثار گذشته فاستر قابل مقایسه با اثر اخیر وی در پایتخت جدید قزاقستان نیستند یعنی همان هرم صلح فاستر.
آنچه ریاست جمهوری قزاقستان از نورمن فوستر خواسته بود، مرکزی عظیم برای گفتگوی ادیان در کنار سالن اپرایی قابل رقابت با بزرگترین سالن های جهان، یک موزه ملی فرهنگ، دانشگاهی برای مقوله تمدن و مرکزی برای تعاملات گروه های نژادی و جغرافیایی قزاقستان بود. تمام این موارد قرار بود در هرم عظیمی که فوستر آن را ساخت جاسازی شود، هرمی با قاعده تقریبی یک هکتار و ارتفاعی بالغ بر 60 متر از سطح زمین.
ظاهرا قضیه بسیار جدی است؛ با ترکیب جمعیتی 50 درصد روس با مذهب ارتدوکس، 50 درصد مسلمان قزاق و نیز با افزایش اختلافات افراط گرایانه قومی، میتوان به نظربایف برای آنچه در ذهن می پرورد حق داد؛ از نظر بین المللی نیز وی در سپتامبر 2003 میزبان کنگره رهبران مذهبی جهان بود و طبیعی است که بخواهد این موضوع را به جریانی دائمی تبدیل کند.
و...

فهرست مطالب:
معرفی معمار
مشخصات هرم
بررسی قسمت های مختلف هرم
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در 30 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: پاورپوینت آشنایی با هرم صلح فاستر,هرم صلح فاستر,هرم صلح و دوستی,پاورپوینت معرفی لرد نورمن فاستر ,نورمن فاستر ,پاورپوینت بررسی و تحلیل هرم صلح فاستر,آشنایی با هرم صلح فاستر,هرم صلح,هرم,پاورپوینت هرم صلح و دوستی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: