تبلیغ نویسی در وب
نوشته شده توسط : علی محمد
تبلیغ-نویسی-در-وب
تبلیغ نویسی در وب
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: mp4
حجم فایل: 0
قیمت: 39000 تومان

بخشی از متن:
تکنیک‌های فوق‌پیشرفته تبلیغ‌نویسی در وب
checkmark چگونه در صفحات محصولات سایت متنی بنویسیم که بازدیدکنندگان با خواندن آن خرید کنند؟
checkmark بازدیدکنندگان چگونه تصمیم می‌گیرند محصولی را از سایت بخرند یا خیر؟
checkmark گاهی صفحه محصولی را مطالعه می‌کنید و بلافاصله نتیجه‌گیری می‌کنید محصول عالی است! چگونه به چنین نتیجه‌ای می‌رسید؟
پاسخ موارد بالا در یک موضوع نهفته است: تبلیغ‌نویسی حرفه‌ای برای وب.
بازدیدکنندگان فقط از روی یک معیار تصمیم‌گیری می‌کنند. و آن تبلیغ شما است.
توانایی نوشتن متنی جذاب و متقاعدکننده مهم‌ترین مهارت‌ صاحب وب‌سایت است!
نوشتن متن‌های تبلیغاتی در وب‌سایت با متن تبلیغاتی مجلات کمی متفاوت است. مردم هنگام خواندن صفحات وب تمرکز بسیار کمی دارند و به جزئیات توجه نمی‌کنند.
صاحبان وب‌سایت‌های ایرانی به یک حقیقت بسیار مهم توجه کافی نمی‌کنند:
اغلب خریدها احساسی هستند و نه منطقی!
اگر محصول یا خدمتی عالی دارید و آن را به خوبی توضیح دهید و مشخصات آن را بنویسید بعید است باعث فروش شود!
آنچه در این دوره می‌آموزیم
• مشخصات متن تبلیغاتی خوب در وب
• ۱۵ بخش یک متن تبلیغاتی حرفه‌ای در سایت
• تبلیغات بنری و روش‌های افزایش نرخ کلیک
• افزایش بازده تبلیغات ایمیلی
• ده‌ها ایده روانشناسی برای افزایش احتمال خرید در سایت
و ده‌ها مطلب جدید وکاربردی دیگر…
هشت مرحله مهم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب:
, متاسفانه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به جای اینکه منفعت مشتری از خرید محصول را بیان کنند به معرفی امکانات محصول خودشان می پردازند. تصور بسیاری از صاحبان فروشگاه اینترنتی این است که محصول ما فوق العاده است و در اینترنت فروش خوبی خواهد داشت. آنها تبلیغات گسترده ای را هم انجام می دهند، ولی نتیجه مطلوبی نمی گیرند. با مطالعه متن صفحه فروش آن ها ببینیم که فقط به امکانات محصول خودشان پرداخته اند. در صورتی که این امکانات برای مشتری اهمیت زیادی ندارد. مشتری می خواهد بداند که خرید محصول چه منفعتی برای او دارد. نوشتن تبلیغ در وب، تکنیک های زیادی دارد که در این مقاله به هشت مرحله مهم تبلیغ نویسی می پردازم.


مرحله اول تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: تحقیق درباره خدمات و محصولات رقیبان
به نظر من مهم ترین مرحله تبلیغ نویسی این بخش است. اگر این بخش را به خوبی انجام ندهید هرگز نمی توانید تبلیغ خوبی بنویسید. مهم ترین نیاز تبلیغ خوب آگاهی از خدمات و محصولات رقیبان است. در این مرحله باید درباره قیمت، امکانات، خدمات و از همه مهم تر تبلیغات رقیبان خودتان تحقیق کنید. روی یک کاغذ نتیجه تمام تحقیقات خودتان را بنویسید. اگر بیش از یک رقیب دارید، چند ستون بسازید و در هر ستون مزایا و معایب هر یک را بنویسید. اگر این مرحله را به این ترتیب، به خوبی انجام دهید؛ تبلیغ بی نظیری خواهید نوشت و فروش شما افزایش خواهد یافت. شاید این مرحله چند روز وقت شما را بگیرد. اشکالی ندارد، فروش زیاد بعد از نوشتن تبلیغ حرفه ای ارزش این همه وقت و انرژی را دارد. تا زمانی که تحقیقات خودتان را کامل نکرده اید به مرحله بعدی نروید. اگر در آینده تحقیقات جدیدتری انجام دادید این بخش را تکمیل کنید.

مرحله دوم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: نوشتن امکانات محصول
خودتان به خوبی امکانات محصول خود را می دانید. پس تمامی آنها را لیست کنید. امکانات محصول شما می تواند تعداد دیسک، زمان، زبان و غیره (در مورد محصولات آموزشی) باشد. اگر محصول شما موبایل است؛ امکانات آن سیستم عامل، اندازه، وزن، باتری، امکانات اتصال به اینترنت و غیره می باشد. تمامی این موارد، امکانات و ویژگی های محصول شما هستند. مشتری با دیدن این امکانات ترغیب به خرید نمی شود. تمامی امکانات محصول خودتان را بنویسید. نوشتن تمامی امکانات محصول لازم است، زیرا در مرحله بعد تمامی این امکانات را به مزیت تبدیل می کنیم. یعنی همان چیزی که مخاطب بابت شنیدن آن از سایت خرید می کند.


مرحله سوم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: نوشتن مزایای محصول و تبدیل امکانات به مزیت!
این مرحله و نوشتن آن در تبلیغ می تواند باعث افزایش فروش شما شود. مزیت محصول عامل مهم خرید است. نوشتن این مرحله بسیار آسان است. کافی است امکانات محصول خود را به مزیت تبدیل کنید. مثلاً آموزش طراحی سایت به تنهایی فرد را ترغیب به خرید نمی کند، ولی اگر بنویسیم؛ پس از مشاهده آموزش طراحی سایت می توانید در کمتر از ۳ ساعت سایت دلخواه خود را پیاده سازی کنید تبلیغ شما فرق خواهد کرد. ما به عنوان تولید کننده می دانیم که محصول آموزشی طراحی سایت ما عالی است. ولی اگر در متن فقط بنویسیم آموزش طراحی سایت، آیا فردی از ما خرید می کند؟ ولی اگر این حقیقت را بنویسیم که در کمتر از ۳ ساعت می توانید سایت دلخواه خود را پیاده سازی کنید؛ مزیت مهم این محصول را به مشتری خود می گوئیم. مشتری به این دلیل از ما خرید می کند، زیرا می خواهد در کمتر از ۳ ساعت سایت دلخواه خودش را بسازد. پس سعی کنید در این مرحله تمامی مزیت های محصول خود را بنویسید. مشتری وقتی محصولی را می خرد می خواهد بداند که با خرید آن چه سودی می برد.

 
مرحله چهارم: مشتری با خرید محصول شما چه احساسی می کند؟
در این مرحله با خودتان بگویید اگر مشتری از محصول من استفاده کند چه احساسی خواهد داشت. این احساس را به صورت متن در آورید. بسیاری از خریدهای ما احساسی است و با منطق خود، آن را توجیه می کنیم. این احساسات می تواند، امنیت، سلامتی، راحتی و غیره باشد. برای مثال فردی که محصول طراحی سایت را می خرد احساس وی این است که خود می تواند سایت دلخواهش را بسازد و دیگر وابسته به هیچ یکی از شرکت های طراحی سایت نیست. در متن تبلیغ باید این احساس را به کاربر منتقل کنیم. در این شرایط کاربر آماده خرید از سایت می شود.

 
مرحله پنجم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: مخاطبین شما چه افرادی هستند؟
در این مرحله باید با خودتان بگویید که مخاطبین اصلی شما چه کسانی هستند. اگر این طور فکر می کنید که همه افراد کره زمین مخاطب شما هستند این اشتباه است. این مخاطبین را بر اساس جنسیت، در آمد، سن، موقعیت جغرافیائی و تحصیلات انتخاب کنید. اگر این بخش را نیز به خوبی انجام ندهید نمی توانید تبلیغ هدفمندی بنویسید. برای مثال افرادی به وب سایت نیاز دارند که یا می خواهند تجارتی را آغاز کنند و یا در زمینه ای خاص مقالات و اخبار بنویسند. بنابراین در متن تبلیغاتی خود باید این افراد را هدف قرار دهید. مثلاً این محصول برای افرادی است که می خواهند وب سایت تجاری طراحی کنند.

 
مرحله ششم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: مشکلات آنها چیست؟
این نکته کلیدی افزایش فروش شماست. شما باید دقیقاً مشکلات آن ها را بررسی کنید و براساس مزایای محصول خودتان مشکلات و نیازهای آنان را برطرف کنید. در این بخش باید مشکلات آنها را بنویسید. مثلاً مشکلات می تواند این باشد که کاربر در صورتی که محصول شما را نداشته باید وقت و هزینه و سلامتی خود را هزینه کند، ولی با خرید محصول شما، این مشکلات بر طرف می شود. برای نوشتن این بخش باید خوب فکر کنید. شما طراح محصول هستید و برای ایده ای که داشتید محصولی را تولید کرده اید. با نوشتن مشکلات و در مرحله بعد برطرف کردن مشکلات توسط محصول خود می توانید انقلابی در فروش خود ایجاد کنید.

 
مرحله هفتم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: پیشنهاد فروش منحصر به فرد
این مرحله در فروش وب سایت تاثیر گذار است. در زمانی که می خواهید پیشنهاد فروش خودتان را طراحی کنید به این نکته توجه داشته باشید که کاربر پس از شنیدن آن نتواند پیشنهاد شما را رد کند. چرا مشتریان از رقیبتان خرید کنند، آنها مستقیماً از شما خرید خواهند کرد. این پیشنهاد می تواند ارسال رایگان، ارائه یک هدیه در کنار محصول و گارانتی باشد.

 
مرحله هشتم تکنیک های فوق پیشرفته تبلیغ نویسی در وب: گارانتی
اگر خوب فکر کنید می توانید یک نوع گارانتی به مشتری خودتان پیشنهاد دهید، البته در صورتی که رقیبان شما محصولات خودشان را گارانتی نکنند. گارانتی کردن محصول شما می تواند یک امتیاز ویژه باشد. در صورتی که محصول خودتان را گارانتی کنید مشتری با ریسک کمتری خرید می کند و اگر از محصول شما راضی باشد هیچ وقت محصول را بر نمی گرداند. در این مرحله باید یک گارانتی برای محصول خودتان طراحی کنید. این گارانتی می تواند تعویض یک ماهه محصول در صورت خرابی، پشتیبانی یک ساله و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت مشتری باشد.
دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: تکنیک تبلیغ در اینترنت,مشخصات متن تبلیغاتی خوب در وب,تبلیغ‌نویسی حرفه‌ای برای وب,بازاریابی اینترنتی,آموزش بازاریابی اینترنتی,تبلیغ نویسی,افزایش فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: