مطالعه خواص بتن خودتراکم تازه و سخت شده حاوی پودر لاستیک و پودر سنگ آهک به عنوان پرکننده
نوشته شده توسط : علی محمد
مطالعه-خواص-بتن-خودتراکم-تازه-و-سخت-شده-حاوی-پودر-لاستیک-و-پودر-سنگ-آهک-به-عنوان-پرکننده
مطالعه خواص بتن خودتراکم تازه و سخت شده حاوی پودر لاستیک و پودر سنگ آهک به عنوان پرکننده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 126
حجم فایل: 2816
قیمت: 25000 تومان

بخشی از متن:
چکیده
بتن خود تراكم، بتني است كه تحت تأثير نيروي ثقلي، جريان يافته و بدون نیاز به لرزاندن بتن، متراكم مي گردد و مقاومت مناسبي در برابر جداشدگي يا آب انداختن دارد. از خصوصيات ويژه اين بتن مي توان به كارايي بالا، مقاومت زياد در مقابل جداشدگي، عدم نياز به لرزاندن بتن، كاهش هزينه و نيروي انساني و از همه مهمتر تسريع در عمليات ساخت اشاره كرد. مخلوط هاي بتن خود تراکم حاوي فوق روان کننده هستند و از مواد افزودني اصلاح کننده ويسکوزيته و يا مقدار زياد مواد پودري جهت حفظ ويسکوزيته استفاده مي شوند. فوق روان کننده براي توليد مخلوط بتن با قابليت جاري شدن (تنش جاري در حد کم) ضروري است، در حالي که مواد پودري يا مواد ويسکوزيته براي تأمين پايداري(ويسکوزيته کافي) و کاهش جداشدگي و آب انداختن نياز می باشند. در سالهاي اخير مصرف تايرهاي فرسوده به يكي از مشكلات زيست محيطي تبدیل شده است. محققان زيادی استفاده از لاستيک های فرسوده در اندازه های مختلف در بتن را مورد مطالعه و بررسی قرار داده اند. لاستيک های فرسوده را می توان به صورت خرد شده یا به صورت پودر در بتن بکار برد. در این پایان نامه پودر لاستیک ضایعاتی و پودر سنگ آهک به عنوان پرکننده در بتن خودتراکم مورد استفاده قرار گرفتند. نسبت آب به سیمان ثابت و برابر 4/0 در نظر گرفته شد.
هدف از انجام این پروژه، طراحی و ساخت بتن خودتراکم، بررسی پرکننده ها و بدست آوردن درصد بهینه هرکدام و نیز بررسی آزمایش های بتن تازه (آزمایش اسلامپ، حلقه ی J، جعبه L شکل و قیف Vشکل) و سخت شده (آزمایش مقاومت فشاری، کششی و مدول الاستیسیته) در بتن خودتراکم می باشد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: مطالعه خواص بتن خودتراکم تازه و سخت شده ,پودر لاستیک , پودر سنگ آهک , خواص بتن خودتراکم تازه , بتن خودتراکم تازه ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: