جوان سازی پوست صورت با متد یوگای صورت
نوشته شده توسط : علی محمد
جوان-سازی-پوست-صورت-با-متد-یوگای-صورت
جوان سازی پوست صورت با متد یوگای صورت
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
حجم فایل: 1510
قیمت: 29500 تومان

بخشی از متن:

سلام دوست عزیزم :
مسلما روش های زیادی رو برای جوان سازی پوست صورت امتحان کردی ، شاید لیفتینگ صورت و بوتاکس رو امتحان کرده باشی اما عوارض جانبی این دو تا از یک طرف و هزینه ی بالای اونها واقعا کار رو سخت میکنه .

چین و چروک پوست صورت به دلیل عدم توازن استفاده از ماهیچه های صورت هستش و ما با کارهای مثل لبخند زدن ، اخم کردن و حتی صحبت کردن خیلی زود چین و چروک رو زیاد تر میکنیم.
یوگای صورت ، یک دوره ی روتین ماساژ صورت هستش که با تمرینات طراحی شده تخصصی توسط خانم "فامیکو" که پرفروشترین کتاب زیبایی در سال 2016 در آمازون هستند آماده شده .
* یوگای صورت چطور پوست صورت من رو جوان نگه میداره؟
پوست صورت بر اثر فعالیت های نامتقارن ماهیچه های صورت دچار چین و چروک و یا افتادگی میشه ، تمرینات یوگای صورت ، ماهیچه های کم کار رو دوباره فعال میکنه و باعث میشه پوست بصورت یکنواخت صاف بمونه ، هم چنین با افزایش جریان خون به پوست صورت باعث افزایش تولید کلاژن و در نتیجه پوستی صاف و بدون چروک میشه .

*اما کتاب یوگای صورت ، ماساژ های مخصوص کدوم قسمت صورت رو پوشش میده ؟
- ضدچین و چروک ناحیه ی پیشانی 
- از بین بردن غبغب و شل شدگی ناحیه زیر چانه 


- ماساژ مخصوص ناحیه بین 2 ابرو و دور چشم ، مهمترین ناحیه ی صورت که به مرور زمان چین و چروک میگیره و باعث تغییر چهره میشه .
- تکنیک مخصوص خط لبخند و یا خط سیگار ، دیگه میتونید با خیال راحت لبخند بزنید و نگران این موضوع نباشید .


* تکنیک یوگای صورت چه قدر زمان میره ؟ آیا ساعت خاصی باید انجام بدم ؟
کل فرایند ماساژ صورت کمتر از 30 دقیقه زمان میگیره و شما میتونید در هر ساعت از روز که وقت داشته باشید اونها رو انجام بدید ، حتی میتونید در وقت های اضافه صرفا تعدادی از اون ها رو انجام بدید.

نکته : لطفا سعی کنید از نکات پیروی شده توی کتاب استفاده کنید ، چون تکنیک های اشتباه به پوست شما اسیب میرسونه ، تکنیک های درست در کتاب آورده شده اند . پوست لطیف شما برای ما ارزشمنده

برای شروع کلیک کنیدهدیه ی ویژه : به جهت ارج نهادن از خرید شما ، در این کتاب روش معجزه ی آسای oil pulling که با یک روش طبیعی خانگی موجب سفید شدن دندان ها در کمتر از 2 هفته میشود و هم چنین به عنوان تنها روش ضد پوسیدگی و درمان کننده ی پوسیدگی های دندان به شمار میرود را در این کتاب به عنوان هدیه قرار دادیم . 
سفید شدن دندان با تکنیک کتاب یوگا ی صورت

همین امروز شروع کنید 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: جوان سازی پوست صورت,جوان سازی پوست,یوگای صورت,متد یوگای صورت ,ماساژ صورت,لیفتینگ خانگی پوست صورت ,چین و چروک پوست صورت,رفع غبغب ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: