پاورپوینت-معماری برجهای بلند
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-معماری-برجهای-بلند
پاورپوینت-معماری برجهای بلند
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 10062
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
•آسمان خراش و برج های بلند یکی از ثابت ترین عناصر معماری از قرن بیستم هستند که هر عظیم تر از روز قبل ساخته می شوند. این بخش شامل کانسپت ها و نمونه های موردی اجرا شده از آسمان خراش های ایران و جهان می باشد که تا کنون اجرا شده و یا در حال ساخت می باشند. برج و آسمان خراش دارای ضوابط و تعاریفی است که در برخی پروژه های این بخش شرح داده شده که دارای نمونه های مختلف با کاربری های متفاوت می باشد.

گرچه به نطر می رسد تعیین بلندترین ساختمان‌های جهان باید کاری بدون ابهام باشد، اما در مورد اینکه چه چیزی را باید ساختمان یا برج محسوب کرد و چگونه آن را اندازه گیری کرد، اختلاف نطرهایی وجود دارد.
•چند برج پخش رادیو و تلویزیونی در سراسر جهان که ارتفاعی بالای 600 متر دارند، را باید بلندترین سازه‌ها شمرد، اما معمولا این برج‌ها ساختمان‌های مسکونی نیستند.
•مسئله به حساب آوردن یا نیاوردن ارتفاع آنتن‌های مخابراتی بر روی سقف ساختمان‌ها و نیز ساختمان‌های نیمه تمام نیز مطرح است.
•در هر حال فهرست بلندترین ساختمان‌های جهان را به روایت سایت لایوساینس در اینجا می‌آوریم:

براساس تحقیقات1980،در حدود49 درصد از ساختمانهای بلند جهان در شمال آمریکا واقع شدند.در حال حاضر آسیا باداشتن32 درصد بزرگترین سهم را دارد.وشمال آمریکا24 درصد،این داده ها نشان می دهدکه رشد سریع ساخت و ساز ساختمان های بلند در آسیا است. در حالی که ساخت و ساز در آمریکای شمالی کاهش یافته است در واقع، هشت عدد از ده ساختمان بلند در حال حاضر در آسیا ساخته می شوند.

دوره دوم : درآغاز قرن بیستم وپس از جنگ جهانی اول بتدریج با پیشرفتهای حاصل شده محدودیتهای تکنولوژی کاهش یافته و در این دوره جهان شاهد ساخت بناهائی با ارتفاعات باور نکردنی در زمان خود و بوجود آمدن پدیده آسمانخراش می باشیم.

درپایان این دوره یکی از بلندترین ساختمانهای مطرح دنیا،بنای امپایراستیت با ارتفاع باورنکردنی 381متر شکل می گیرد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: معماری برجهای بلند,معماری آسمان خراشها,برجهای انواع برجهای بلند,سازه های پیشرفته,بلند,معماری نو,معماری سازه های بلند,برجها و آسمان خراشها,معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: