ام پی ال اس چیست ؟
نوشته شده توسط : علی محمد
ام-پی-ال-اس-چیست-؟
ام پی ال اس چیست ؟
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 214
حجم فایل: 1624
قیمت: 21400 تومان

بخشی از متن:
چکيده

با افزايش و رشد محبوبيت شبکه جهانی وب، اينترنت با رشد بی رويه کاربران مواجه شده است. کاربران انواع داده هاي مختلفي را به شبکه می فرستند که هر يك، نياز به سرويسهای مختلفی دارد.

جهت انتقال داده ها در شبکه هاي كنوني، به طور گسترده از شبكه هاي مبتني بر IP استفاده مي شود. عيب استفاده از اين شبكه ها اين است كه سرويس دهی به در خواست ها در آنها، بر اساس طبقه بندی داده ها صورت نمی گيرد. از طرف ديگر، تکنولوژيهای سوييچينگ نظير ATM وFrame Relay اين مزيت را دارند كه کيفيت سرويس تضمين شده را همراه با يک تکنولوژي ارسال سريعتر داده فراهم می کنند.

به منظور استفاده از مزاياي هر دو تكنولوژي و نيز پرهيز از استفاده مجدد از عيوب آنها از MPLS بهره مي گيريم. MPLS يک تکنولوژي جديد است که توسطIETF برای بهبود شبکه های IP، از طريق ادغام تکنولوژي های سوييچينگ و IP، توسعه يافته است.

در اين پروژه، اصول كلي مهندسي ترافيك و ارتباط آن با MPLS بررسي شده و سپس طريقه عملکرد شبکه MPLS و پروتكلهاي مورد استفاده در آن توضيح داده شده است. در ادامه، ارتباط بين مديريت ازدحام در شبكه و MPLS مورد بررسي قرار گرفته و سپس الگوريتمي به منظور كاهش ازدحام در شبكه ارائه شده است. در پايان، نيز به بررسي مشكلات موجود در MPLS پرداخته و راه حلهايي نيز براي آنها ارائه شده است.


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: سير تكامل شبكه‌هاي نوري,اساس معماری MPLS,شبکه نوری مبتنی برOXC,ارزش شبکه‌های جدید زیر دریایی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: