غذاهای سنتی ایرانی
نوشته شده توسط : علی محمد
غذاهای-سنتی-ایرانی
غذاهای سنتی ایرانی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 760
قیمت: 18000 تومان

بخشی از متن:
آشپزی کردن یکی از سخت ترین و در عین حال لذت بخش ترین کارها است. استفاده از ابزار مختلف و همچنین خوراکی های مختلف در غذا باعث ایجاد حس هیجان و شادی و میل بیشتر به غذا میشود. شما میتوانید با استفاده از ذوق و هنر خود غذای رنگارنگ و زیبایی تهیه کنید که همه از دیدن و خوردن آن لذت ببرند.

اما این هنر نیاز به آموزش اولیه دارد. برای اینکه بتوانید یک غذای خوشمزه درست کنید شما نیازمند آموزش اولیه و بعد از آن تجربه هستید.

غذاهای ایرانی جزو خوش طعم ترین و البته سخت ترین غذاهای جهان هستند. ایرانی ها به دلیل استفاده از ادویه های متنوع و همچنین پخت مطبوع در دنیا معروف هستند.
اقوام مختلف ایرانی غذاهای متنوعی دارند که هر کدام از این غذاها با توجه به اقلیم آن منطقه طبخ میشوند. یاد گرفتن این غذاها نیاز به آموزش دارند. در این کتاب آموزش بسیاری از غذاهای محلی ایران را برای شما آماده کرده ایم.

اگر تصمیم قطعی خود را برای تهیه ا ین محصول گرفته اید با کلیک بر روی لینک زیر می توانید راحت محصول خریداری شده خود را دانلود نموده وازمطالب و اموزش های ان نهایت استفاده راببرید.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 




:: برچسب‌ها: غذاهای سنتی ایرانی,غذا,آشپزی,غذای ایرانی,غذای سنتی,غذاهای سنتی,غذاهای ایرانی,کتاب الکترونیکی,کتاب الکترونیکی غذاهای سنتی,کتاب الکترونیکی غذاهای سنتی ایرانی,دانلود کتاب الکترونیکی غذاهای سنتی ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: